It is currently Fri Dec 15, 2017 10:48 pm

All times are UTC + 2 hours [ DST ]






Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu Sep 18, 2014 7:09 pm 
Offline
Site Admin

Joined: Sun Jun 27, 2010 3:30 pm
Posts: 1089
Deschid acest topic pentru toti cei care vor sa discute si despre alte drumuri prin munte din Romania.
Altele decat Transalpina: Transfagarasan, Transbucegi, Transsemenic, Transbai, Transrarau, etc.




Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 18, 2014 7:10 pm 
Offline
Site Admin

Joined: Sun Jun 27, 2010 3:30 pm
Posts: 1089
Nelu Anton wrote:
Transsemenic
Este mai putin spectaculoasa, dar asta nu inseamna ca nu merita parcursa. Am ales sensul Slatina-Timis -> Valiug -> Resita, venind pe DN6, dinspre Caransebes.
Mentionez foarte sumar cateva aspecte, urmand sa alegeti ce e frumos si ce e mai putin frumos:
- desprinderea din DN6 nu e semnalata corespunzator, existand doar un indicator la dreapta spre prima localitate (Slatina-Timis), in loc sa scrie si Resita, sau macar Valiug; eu am facut (mica) greseala sa merg un pic mai departe, spre Sadova Veche, dupa care m-am intors...
- urcus frumos, fara serpentine, dar cu soseaua proaspat asfaltata serpuind prin padure; din loc in loc, izvoare amenajate cred de muncitorii de la drumuri; am baut foarte putin dintr-unul, nefiind sigur de calitatea lui;
- sunt doar doua puncte mai inalte, ce se apropie de 1000 m., unul inainte de Brebu Nou si celalalt dupa Garana; din primul perspectiva e foarte frumoasa, fiind o zi cu atmosfera destul de curata, am putut admira Tarcu si Godeanu de la mare distanta, in timp ce langa noi o turma de mioare pastea in jurul unui gipan :D.
- la Garana este un festival international de jazz in fiecare iulie, deci l-am ratat...
- se construiesc multe vile, probabil in speranta unui boom turistic;
- Valiugul m-a impresionat placut, mai ales prin amplasamentul extraordinar, fiind practic intr-o "caldare" intre munti;
- mai departe, am "mangaiat" Semenicul pana la Resita, un drum probabil bine cunoscut de catre amatorii sporturilor de iarna, mai ales de cei din zona.
Am mutat aici postarea lui Nelu Anton.




Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 18, 2014 7:12 pm 
Offline
Site Admin

Joined: Sun Jun 27, 2010 3:30 pm
Posts: 1089
mihaistoian wrote:
un nou drum transmontan (Transrarau) a fost construit

Conform site-ului Gandul.info, un nou drum transmontan a fost construit. Este o veste foarte buna, dar readuce in discutie necesitatea protejarii naturii si acestor drumuri prin introducerea unor taxe
http://www.gandul.info/magazin/un-nou-d ... e-13284698


Am mutat aici postarea lui Mihai Stoian.




Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Sep 19, 2014 8:58 am 
Offline

Joined: Thu Aug 30, 2012 10:31 am
Posts: 29
Apropo de Transbai. Cel mai nou articol despre el: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... -road.html
Se pare ca mai avem ceva de asteptat pana il asfalteaza.




Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Sep 20, 2014 12:33 pm 
Offline

Joined: Thu Sep 30, 2010 9:06 pm
Posts: 56
Location: Bucuresti
alin wrote:
mihaistoian wrote:
un nou drum transmontan (Transrarau) a fost construit

Conform site-ului Gandul.info, un nou drum transmontan a fost construit. Este o veste foarte buna, dar readuce in discutie necesitatea protejarii naturii si acestor drumuri prin introducerea unor taxe
http://www.gandul.info/magazin/un-nou-d ... e-13284698


Am mutat aici postarea lui Mihai Stoian.

Ai avut o idee foarte buna. Felicitari pentru munca depusa pe acest site.



_________________
Salve si drumuri bune!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Sep 23, 2014 12:14 pm 
Offline

Joined: Tue Aug 05, 2014 11:30 am
Posts: 6
Pentru ca s-a pomenit de Trans-Rarau.
Este vorba (de la N spre S) de DJ175B continuat cu DJ175A, total 28 Km, intre Pojorata (DN17) si Chiril (DN17B).
Situatia drumului in iunie 2014:
- asfaltat, 17 km, intre Pojorata (alt. 702 m) si bifurcatia spre Hotel Rarau (alt. 1428 m);
- in lucru (asfaltare) portiunea de la bifurcatie la hotel, 1 km;
- in lucru (asfaltare) , 11 km, intre bifurcatie si DN17B (alt. 731 m), sat Chiril.
Lucrarile planificate sa se termine la sfarsitul lui 2014.
Portiunea asfaltata este in stare f. buna. Restul de 11 km, drum forestier, cu portiuni grele (chiar pt. 4x4)
Desi scurt, drumul merita facut, cu locuri de belvedere frumoase iar la Hotel Rarau zona este chiar deosebita (rezervatie).
In ce priveste hotelul, nu va asteptati la cine stie ce, turistii sunt putini si in trecere.




Attachments:
Pe_Rarau (1)_1.JPG
Pe_Rarau (1)_1.JPG [ 158.09 KiB | Viewed 27633 times ]
Pe_Rarau (2)_1.JPG
Pe_Rarau (2)_1.JPG [ 308.99 KiB | Viewed 27633 times ]
Pe_Rarau (8)_1.JPG
Pe_Rarau (8)_1.JPG [ 358.91 KiB | Viewed 27633 times ]
Pe_Rarau (51)_1.JPG
Pe_Rarau (51)_1.JPG [ 418.98 KiB | Viewed 27633 times ]
Pe_Rarau (60)_1.JPG
Pe_Rarau (60)_1.JPG [ 481.44 KiB | Viewed 27633 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Sep 23, 2014 7:18 pm 
Offline
Site Admin

Joined: Sun Jun 27, 2010 3:30 pm
Posts: 1089
LeGrig wrote:
Pentru ca s-a pomenit de Trans-Rarau.
Este vorba (de la N spre S) de DJ175B continuat cu DJ175A, total 28 Km, intre Pojorata (DN17) si Chiril (DN17B).
Situatia drumului in iunie 2014:
- asfaltat, 17 km, intre Pojorata (alt. 702 m) si bifurcatia spre Hotel Rarau (alt. 1428 m);
- in lucru (asfaltare) portiunea de la bifurcatie la hotel, 1 km;
- in lucru (asfaltare) , 11 km, intre bifurcatie si DN17B (alt. 731 m), sat Chiril.
Lucrarile planificate sa se termine la sfarsitul lui 2014.
Portiunea asfaltata este in stare f. buna. Restul de 11 km, drum forestier, cu portiuni grele (chiar pt. 4x4)
Desi scurt, drumul merita facut, cu locuri de belvedere frumoase iar la Hotel Rarau zona este chiar deosebita (rezervatie).
In ce priveste hotelul, nu va asteptati la cine stie ce, turistii sunt putini si in trecere.


Multumim mult pentru info si mai ales pentru poze.
Cum ti s-a parut? Crezi ca sunt sanse se se finalizeze cei 11 km in 2014?




Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Sep 23, 2014 9:05 pm 
Offline

Joined: Tue Aug 05, 2014 11:30 am
Posts: 6
Se lucra intr-un ritm molcom-molcom la pregatirea patului asfaltic, cam 20 muncitori, ceva utilaje.
Muncitorii cu care am vorbit erau destul de siguri ca in vara lui 2015 vom putea merge cu masina pana
in Chiril, ceea ce ar fi extraordinar - ar permite un acces mai usor si la schitul Rarau si ar scuti
si un ocol de cca. o ora pe directia nord-sud. Am vazut ca autoritatile locale se lauda de vre-un an cu asfaltarea asta, care,
culmea, ia si ceva bani europeni.
Asta este.
In alta ordine de idei, admin, tare chestia cu topicul asta, mai ales ca e plin de date concrete si nu e "poluat".
FELICITARI!




Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group